
На прикладі середньостатистичного обласного центру Житомиру, хочу показати перетворення, які сталися у міській інфраструктурі з 2013 року.
Не слід вважати пост як глибокий аналіз, а радше як візуальні спостереження мандрівника-гастролера.
Найбільші зміни сталися у сфері громадського транспорту. Тролейбусний парк поповнився вживаними чеськими «Шкодами» серед них як одинарні тролейбуси, так і гармошки. З 2014 року і донині у Житомир надійшло 32 машини.
1-3.



Житомир підхопив естафету загальнодержавну переходу на електронні квитки та проїзні квитки. Пасажирів заманювали акціями.
4.

У місті почали з’являтися елегантні та легкі зупинки. Поки їх не більше десятка, але сподіваюся, що позитивна тенденція продовжиться.
5-6.


У дусі час інформаційні табло з інформацією про прибуття наступного тролейбусу та автобусу.
7-8.


Є на зупинках і інформація для мандрівників.
9.

Ще одна болюча тема – тротуари. У центрі міста їх тотально оновлюють.
10.

Облаштовують парковки для велосипедистів. Не знаю, наскільки вони будуть користуватися попитом, але маю кількох друзів, які пересіли на ровери протягом останнього року.
11.

Стало і простіше з житлом. Відкрили для себе новий житомирський хостел. Проживання всього 200 гривень за окрему кімнату. Чисто, охайно, просторо.
12.

У центрі Житомиру розрослося графітове містечко. Малюнки доволі професійно виконані.
13-14.


Місто почало розробляти власний бренд і використовувати його. Обіцяють навіть туристичний інформаційний центр.
15-16.


Десь з’явилися гроші (яких чомусь так катастрофічно не вистачало) на оновлення вказівників.
17-18.


Як і по всій країни ривок зробила сфера харчування. Ставку роблять також і на емоції.
19.

Хоча і досі можна знайти комплексні обіди по 30 гривень з радянським сервісом.
20.

Community Info