Що робити, коли постіль брудна чи волога?
Коли дує з вікна або немає туалетного паперу?
Коли п'яний провідник нічого не робить?
Коли постійно палять в тамбурі?
Є декілька алгоритмів дій,спочатку вони є одинаковими, потім змінюються.
Алгоритм дій наступний:
1) Фіксація порушення на фото чи відео.(Задля аргументації своїх доводів, хоча можна і без, але як показує практика менш ефективно. Як варіант ще свідків знайти, но це більш геморно)
Далі може бути декілька варіантів. Спробувати вирішити проблеми на місці або ж по приїзду.
Як правило, потрібно спробувати написати скаргу в "книзі скарг і пропозицій потяга(да, таке є), котра знаходиться у начальника потяга в 10му вагоні, як правило. Інший варіант - ви можете попрохати викликати начальника потяга з книгою скарг провідником, що він має зробити.
В книгу скарг ви заносите свою скаргу з контактними даними. По приїзду потяга в депо, книга скарг перевіряються та вживаються заходи. Цей варіант я не пробував. До того, ж не завжди є можливість подивитись щодо того чи іншого порушення, і як наслідок чотко написати скаргу.
Тому продовження, другий варіант.
2)Після зафіксування порушення, бажано сфотографувати\записати номер квитка, місця, вагона в якому ви їдете сідаєе за комп'ютер і заходите на сайт ПОЇЗДКА де вибираєте порушення, яке у вас трапилось, задля правильного обгрунтування.
3) Фото\відео порушення заливаєте на файлобмінник: ex.ua
4) Заходите на сайт урядового контактного центру або ж прямо на сайті Укрзалізниці додаємо питання(виходить скаргу).
Об'єднуємо в одне і залишаємо звернення.
І чекаємо результатів розгляду звернення та відповіді.
З практичних результатів - були догани, усні попередження. Но нікого не звільняли.
Любіть Україну та щеміть чиновників :)
Коли дує з вікна або немає туалетного паперу?
Коли п'яний провідник нічого не робить?
Коли постійно палять в тамбурі?
Є декілька алгоритмів дій,спочатку вони є одинаковими, потім змінюються.
Алгоритм дій наступний:
1) Фіксація порушення на фото чи відео.(Задля аргументації своїх доводів, хоча можна і без, але як показує практика менш ефективно. Як варіант ще свідків знайти, но це більш геморно)
Далі може бути декілька варіантів. Спробувати вирішити проблеми на місці або ж по приїзду.
Як правило, потрібно спробувати написати скаргу в "книзі скарг і пропозицій потяга(да, таке є), котра знаходиться у начальника потяга в 10му вагоні, як правило. Інший варіант - ви можете попрохати викликати начальника потяга з книгою скарг провідником, що він має зробити.
В книгу скарг ви заносите свою скаргу з контактними даними. По приїзду потяга в депо, книга скарг перевіряються та вживаються заходи. Цей варіант я не пробував. До того, ж не завжди є можливість подивитись щодо того чи іншого порушення, і як наслідок чотко написати скаргу.
Тому продовження, другий варіант.
2)Після зафіксування порушення, бажано сфотографувати\записати номер квитка, місця, вагона в якому ви їдете сідаєе за комп'ютер і заходите на сайт ПОЇЗДКА де вибираєте порушення, яке у вас трапилось, задля правильного обгрунтування.
3) Фото\відео порушення заливаєте на файлобмінник: ex.ua
4) Заходите на сайт урядового контактного центру або ж прямо на сайті Укрзалізниці додаємо питання(виходить скаргу).
Об'єднуємо в одне і залишаємо звернення.
І чекаємо результатів розгляду звернення та відповіді.
З практичних результатів - були догани, усні попередження. Но нікого не звільняли.
Любіть Україну та щеміть чиновників :)
Community Info