Карпати. Поїздка на Синевир. Колочава. Музей “Колочавська вузькоколійка”.
Originally posted by
terwik at Карпати. Поїздка на Синевир. Колочава. Музей “Колочавська вузькоколійка”.
Ще один музей Колочави — “Колочавська вузькоколійка” почав діяти з 2009 р. Експонати для нього збиралися з усіх усюд. Паровоз був взятий з Боржавської вузькоколійки, частина вагонів в вигляді металобрухту з Лопухово Тячівського району (якщо я правильно зрозумів) і так, з миру по нитці постав цей музей.

Почнемо з самого цікавого, з паровоза.
Він доволі унікальний, бо в цілості і сохранності таких збереглося мало, а що б ще й гудки давали і теоретично могли їздити, взагалі, практично немає.

Виготовлений він був в 1951 році, в Німеччині, заводом імені Карла Маркса (LKM) в Бабельсберзі.

Як мінімум експлуатувався до 1971 р. , далі думки щодо нього розходяться, в музеї говорили, що тут його відновлювали і повертали до життя.

Не знаю чи він їздить, але свистить знатно.
Деталі ходової

До нього вчеплений пасажирський вагон ПВ-40 (пасажирський вагон на 40 місць, ну логічно, чо)

В вагон можна було залізти і подивитися, що і як в середині

В принципі, такий вагон не рідкість, практично на всіх ДЗД використовуються саме такі.
Теж поруч можна помітити Волгу Газ-21 на залізничному ходу, якщо комусь зустрічалися такі чудеса в інтернеті, то можливо вони походять саме звідси і тут таке можна побачити вживу

щоправда в не найкращому стані, бачив звідси ж ранішні фотографії авто, так всі фари були на місці, дивно...
Оскільки в частину районів авто проїхати було складно, а вузькоколійки там існували, для надання швидкої медичної допомоги використовували машини СМД-1 (скорая медицинская дрезина). Є їх представник і в Колочаві

Робоча, їздить, димить, гарчить

Панель керування (от тут сумніваюся, що все оригінальне)

Тривалий час в цьому регіоні жив і працював Іван Васильович Чуса. На міжнародному змаганні лісорубів в рамках Всесвітньої виставки «ЕКСПО-67» в Канаді він зайняв перше місце. За це йому присвоїли звання Героя і передали в користування персональний вагон-дрезину.
І вона теж тут є.

Теж на ходу

Нутрощі вагона


Інформація про Івана Васильовича

З рухомого складу ще було поміщено отаке

За 30 грн. Можна покатася, підозрюю, що це колись була ручна дрезина, зараз же моторна

Лишилися вагони



В частині з них розмістили експозицію різних залізничних артефактів

Різних часів


Після оглядин цих двох музеїв, вирушили безпосередньо на саме озеро

Далі буде...

Почнемо з самого цікавого, з паровоза.
Він доволі унікальний, бо в цілості і сохранності таких збереглося мало, а що б ще й гудки давали і теоретично могли їздити, взагалі, практично немає.

Виготовлений він був в 1951 році, в Німеччині, заводом імені Карла Маркса (LKM) в Бабельсберзі.

Як мінімум експлуатувався до 1971 р. , далі думки щодо нього розходяться, в музеї говорили, що тут його відновлювали і повертали до життя.

Не знаю чи він їздить, але свистить знатно.
Деталі ходової

До нього вчеплений пасажирський вагон ПВ-40 (пасажирський вагон на 40 місць, ну логічно, чо)

В вагон можна було залізти і подивитися, що і як в середині

В принципі, такий вагон не рідкість, практично на всіх ДЗД використовуються саме такі.
Теж поруч можна помітити Волгу Газ-21 на залізничному ходу, якщо комусь зустрічалися такі чудеса в інтернеті, то можливо вони походять саме звідси і тут таке можна побачити вживу

щоправда в не найкращому стані, бачив звідси ж ранішні фотографії авто, так всі фари були на місці, дивно...
Оскільки в частину районів авто проїхати було складно, а вузькоколійки там існували, для надання швидкої медичної допомоги використовували машини СМД-1 (скорая медицинская дрезина). Є їх представник і в Колочаві

Робоча, їздить, димить, гарчить

Панель керування (от тут сумніваюся, що все оригінальне)

Тривалий час в цьому регіоні жив і працював Іван Васильович Чуса. На міжнародному змаганні лісорубів в рамках Всесвітньої виставки «ЕКСПО-67» в Канаді він зайняв перше місце. За це йому присвоїли звання Героя і передали в користування персональний вагон-дрезину.
І вона теж тут є.

Теж на ходу

Нутрощі вагона


Інформація про Івана Васильовича

З рухомого складу ще було поміщено отаке

За 30 грн. Можна покатася, підозрюю, що це колись була ручна дрезина, зараз же моторна

Лишилися вагони



В частині з них розмістили експозицію різних залізничних артефактів

Різних часів


Після оглядин цих двох музеїв, вирушили безпосередньо на саме озеро

Далі буде...
