Орест (forko) wrote in ua,
Орест
forko
ua

Літати круто!

Originally posted by abanama at Літати круто!

Це просто нереально круто находитись в повітрі над всім, всім! Нові вражаючі відчуття. Я в захваті. Машину купувати не буду, збираю на літак!!!
Літав я на скаетоні K10 Swift – український надлегкий літак нового покоління, який абсолютно змінює уявлення про те, яким має бути легкий літак.



1. Зробити пробний політ з інструктором можна на Аеродромі «Цунів», що знаходиться наподалік міста Городок Львівської обл., 32км від Львова.
карта




2. Цього року на околицях Львова засіяли багато соняшника. Виглядає захоплююче.


3. Дорога проходила між мальовничих полів, далі сосновий ліс, а тоді аеродром.


4. На відпочинку)


5. Ан-2, він же в народі «кукурузник», очікує на порцію парашутистів, які готуються до прижка. Доречі, народну назву «кукурузник» він отримав, оскільки його дуже часто використовували в сільськогосподарських цілях, зокрема, для масового посіву кукурудзи.


6. Диспетчерська рубка. А за нею взлітна полоса


7. Гуляєм територією, в очікувані нашого льотчика.


8.


9.


10. Як-52, дуже потужний, на ньому можна виконувати складні фігури в повітрі, на наступний раз треба пробувати на такому).


11. Приватний літак. Мужчина приїхав з родиною на своїй машині, вивіз з гаража літак і по черзі літав з усіма, останньою була теща))) Катав він її довго)))


12. Ось і мій літак викотили.


13.


14. Всередині тісненько, але дуже прикольно, Зроблено все дуже якісно. Розрахований літачок на двох, органи управління як справа, так і зліва. Також з собою можна захопити 40кг багажу. Дальність польоту без дозаправки приблизно 600км. Літає він на 95 бензині, розхід десь 17л\год.


15.


16. Від гвинта!


15. По рації запитуєм дозволу диспетчера на взліт. Я думав ми будем їхати до взлітної смуги, як інші літаки, а виявляється йому не потрібно багато швидкості і довжини, ми злетіли просто з поля)


16.


17.


18.


19. Стоянка і гаражі.



20. Вид на Городок, Дроздовицький став.


21.


22.


23. Далеко від аеродрому не відлітали. Кружляєм по колу, набираєм висоту.
Пілот дав спробувати покерувати літаком. Складно, трохи неправильний рух штурвалом і літак розвертає на бік, або кладе в круте піке))).


24. Як це все виглядає зсередини, на відео цього не передаш, але при деяких фігурах, було таке перевантаження, що ого-го, при такому перевантаженні ще керувати літаком, пілоту респект. Як вперше побачив пілота, я ще не знав чи він пілот, але сумнівів не було, от якось подібний він на пілота і все.



25. Заходили на посадку з виключеним двигуном, це вдвічі важче. Літаком важче керувати, він реагує на мінімальні пориви вітру. Але така можливість є, і в разі поломки, чи нестачі палива, можна успішно приземлитись навіть в полі.


26.


27. Паркуємся


28. Майже пілот)))


29. Радості повні штани))).


30. Чудовий день вийшов, заряд позитив у на весь день! Дякую всім!
Спершу літаки, а дівчата потім)))

Tags: Авиация, Хобби, авиация
Subscribe
promo ua april 7, 2013 00:40
Buy for 5 000 tokens
Ласкаво просимо в спільноту "Кращі пости українського ЖЖ". Кожен з учасників може пропонувати свої чи чужі пости на розгляд редакції ЖЖ-Україна. Найцікавіші пости потраплять в блог ibigdan, на LiveJournal.ru і в LJTimes. Обов'язково читайте "Правила спільноти". правила спільноти…
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

  • 1 comment